Apple Destek Ekibinde çalışanlar işlerini kesinlikle iyi yapıyor ben bunu anladım bugün de

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Kesen @kesenwalker

    sadece donanımsal değil yazılımsal ve müşteri hizmetleri kısmında da aynı olay geçerli

  • Kesen @kesenwalker

    @flashock çalışanların her türlü bilgiye sahip olması güzel ki ben müşteri hizmetlerini arayacaksam şayet apple'ın müşteri hizmetlerini aradığım zaman gayet hoş sohbet ve gayet istediğim çözümü bulabildiğimden bu kadar memnunum. adamlar beni kimseye yönlendirmeden halledebiliyor.

    hoş, ekosistemde zaten ürünler belli ve ürünlerin içindeki çoğu yazılım aynı olduğundan ötürü müdür bilmem ama öğrenecekleri şeyleri başka yerlerde de kullanabiliyorlar. yani öğrendikleri şey aslında az ve öz ki bir ekosistem yahut herhangi bir ürün tasarlanmadan önce bence düşünülmesi gereken en önemli şey bu.

    android telefonlar bu konuda apple'ı nasıl yakalar orası meçhul hala benim için
    adamların ayrı bir efor sarfetmesi gerekiyor böyle bir olay için bence
    fakat apple bunu doğaçlama yapabiliyor, burası güzel