İkeadaki bu masif ahşap ürünler çok hoşuma gidiyor.
Bu konuda aklıma işletme fikri bile geldi. Siz bütün parçaları kendiniz modelliyor ölçüleriyle ve adediyle talep ediyorsunuz biz gönderiyoruz böylece kendi mobilyanızı kendiniz yapmış oluyorsunuz... Kaç kişi tasarlar ve parça ister bilemem ama böyle bir imkan olsa ben isterdim, misal biraz önce paylaştığım masanın masif ahşap olanını modeller ve talep ederdim...
Bir arkadaşım masif, mermer ve el dokuması halı hastası. 😀
Hastası olamak hiçbirşeyde ii değildir ama güzel şeyler şimdi..
çok alçak yataklar ikea nınkiler sevemiyorum.
yükseltin 🙂 4 tAAHTA ELEMENTİYLE ÇÖZÜLÜR