Bugün ben yaşamayabilirdim bir dangalak yüzünden... Dün akşam eve dolmuşla dönerken mahallenin girişinde tam ışıkta kalkıp göbeğe girecekken freni arızalı ve kendi başına bakım garajına giden bir belediye otobüsü sola dönüşte virajı alamıyarak önce kaldırıma çıktı sonrada yüksek gerilim hatlarını taşıyan direğe çaktı... Fizik kuralı gereği direkt hasarlı zayıf tarafa yani otobüsün üzerine devrildi... Kablolar 2 katlı binalara düştü... Kısa devre elektrik kesilmesiyle kurtuldu mahalle...
Zatıma yapılan Büyüde artış war...:=))) Cumanız mubarek olsun...
http://www.hurriyet.com.tr/freni-bosalan-otobus-yuksek-gerilim-hatti-dire-40470071

Geçmiş olsun...
ya bunlarda hem retarder var hem vites küçültebilir olmadı el frenine asılsın nasıl fren boşaldı duvara girdim diyebiliyorlar ?
Allah korumuş abi geçmiş olsun.