#akış
#TeknoYardım
#fotoğrafçılık
#amatörfotoğrafçılık

merhaba arkadaşlar

evde bulduğum analog film makinem ile fotoğraflar çekmeye başladım ve inanılmaz zevk almaya başladım dijital bu kadar zevk vermiyordu. film almak sıkıntı değil yıkatmak sıkıntı değil fakat negatifi dijitale aktarmak sıkıntı. Bi beceremiyorum normal tarayıcı ile olmuyor siyah beyaz yapabiliyorum fakat renkli olmuyor. bu konuda bana bi taktik filan verebilir misiniz veya negatif tarayan tarayıcı veya satmak isteyen çok param yok sıfır alamıyorum.
(fotoğrafçılar yapıyor fakat özel çektiğim fotoğrafları fotoğrafçının görmesini istemiyorum CD ye çekme işlemi 10 tl kendim yapmak istiyorum çünkü para dayanmaz. 10 tane film aldım bol bol çekim yapıyorum 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap