phenom ll x4 965 işlemcim kullanılmaz hale geldi. Hafta başı eğik pinleri ile ilgili bi paylaşım yapmıştım. 5.5 yıllık sisteme fazla masraf yapmak istemiyorum. Hani ryzen almak isteyip de muadili bir işlemciyi satmak isteyen var mı? phenom ll zor biliyorum. Fx-6300 var kafamda. Sıfırı 400 tl civarı. Satmak isteyen varsa bana mesaj atsın.
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Anakartını kontrol et... Her anakart FX işlemciyi desteklemiyor... 760G 2.nesli destekliyor... Oda belli TDP değerine kadar olanları... FX-6300 ideal, ancak FX-8300 üzerini denemeyeceksin...:=)))
Anakart am3+ destekli. Ama yine de bi bakayım işlemci listesine.
6300 bulamazsan phenom 2 1075t 1100t alabılırsın
Phenom 2 hangisini ariyorsunuz bilmiyorum ama 1055 olanlar Aliexpress'te 60 dolar civari olmasi lazim.
Amazon'da da var ama anlamadım sıfır ve 2. el aynı listede. 110 dolar da var 60 dolar da.
@hadroncollider
Piyasada 1055 bollugu varken 110 dolara alinmaz 😀
1090, 1100 (FX-6300'den iyi bence) falan zor bulunuyor.
@ameledervis ben userbenchmark.com kullanıcı testlerine bakıyorum. Oraya göre 8000 serisi dışındaki fx'ler çuvallamış. 6300 phenom ll x4 965'ten az biraz iyi gibi.
@hadroncollider
FX-6300 pek iyi bir islemci degil, 6200 ve 6350 iyi ama bulmak zor.
Iyilik kismi tek cekirdek konusunda, bir de hiz asirtma konusunda tuhaf denilecek derecede kotu.