#akış #OtoSeyir toros aşığı değilim fakat oyunçağı nı görünce aldım bir kaç yerini de boyayınca baya hoş görünüyor



#akış #OtoSeyir toros aşığı değilim fakat oyunçağı nı görünce aldım bir kaç yerini de boyayınca baya hoş görünüyor



Son bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hocam keşke oyuncağı daha detaylı çekseymişsiniz karmaşada tam anlaşılmıyor
Anadol SL Far içi griye boyandımı eksiksiz 🙂
bu modelin baya eksiği vardı dikiz aynaları beyazdı alt tampon kısmı boyasızdı boyalı yerler yarım yamalaktı 1 saat lik bir uğraş sonuçu bu hale gelebildi bu daha iyiymiş
Kullandığınız boya nedir?
Asitat kalemi ile boyadım hocam çaktırma