Arkadaşlar yeni video yayınladım.
Çok yanlışım olabilir ancak şuan çok acemiyim elimden geldiğince videolar çekmeye calısıyorum. #akış #araba #OtoSeyir
https://www.youtube.com/watch?v=GcSjP5j_rVA
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Haklısınız hocam ozurdıleırm ama yinede koymak ıstedım vıdeo yu son kısımda cok cok titrredi biraz da ön kamera acizliği derken hepsi üstüste geldi ah bir gimbalımız olsaydı 😀
@brave haklısınız hocam önerilerinizi not aldım. Yeni videolarımda emin olun dikkat edicem 🙂