#TurkishUnion DUYURU :
Baştan söyliyeyim... Kimseye kırgınlığımız kızgınlığımız yok... @dayance nin de yokluğunda ve hackten sıkıldığımızdan #CSGO ya ara verdik... Bırakamayız çünkü dandik ( ! ) te olsa hayatın anlamı benim için... Bekir Boztaş @gs_bulent ve @Bare0n90 ile arada L4D2 giriyoruz... Başımızda adam olmayınca çok kötü dövdüler... Dövmeyi sosyal kurallar gereği nezaketen kullandım anlayın... En zor bölümleri seçiyoruz... TC Soner Günceler ile de kısmetse ölmeden ( ! ) #7DaystoDie ve #TheHunter girmeyi düşünüyoruz... Bedava olan #TeamFortress2 de herkeste yüklü olsun... Klanca muhabbetine girebiliriz... İsteyenlerle de Filo kurup #WorldofWarShips girebiliriz... Cuma ve Cumartesi gecelerine Hanım dışında kimseye bir söz vermeyin...:=)))

Para verdik aldık acıcık oynayak kele...:=)))
Aramızda maddi engeller var yoksa affetmem...:=))) Ekran kartı fiyatına oyun almam... Tam bir saçmalık... Sabancı olsam değişmez... Psikolojik üst limitim : 60,- ₺ oda AAA sınıfı bir oyun dediğin gibi... En ucuz 129,- ₺ deyolar... Daha ticari #youtuber olamadık...
@lewbjk İçki yasağı kalkalı çok oldu... Şimdilerde ot-toz-hap moda... Onun içinde abd ye gitmeye gerek yok kanımca... Paran varsa ülke cennet bahçesi...:=)))
Ha ingilicce içerik diyorsan ingilicce her yerde aynı... Gayret lazım...:=)))
@erkanozdemir öğrenebiliyorsa bende sökerim zaar...:=))) Kaç kaç... Bunları hep @agab teşvik ediyor... Soru gelince tarifeye bakim mod... Kaçmaya devam... #CSGO maça giriyoruz hadi konuş koç... #CemYılmaz Benim ingiliccem yetmez abi... Rusçayı sökmüşsün amma... Dil dile deydi abi bu yaz... Tempoyu yükseltip Bulgaristana kadar koşuyoruz... @emre64
@kadirg1976 konsol desem 😊
@parduscu Kendisi ucuz oyunları pahalı arkideş mi? Single player da kutulu oyun alıp arkideş arkideş gezmesi lazım... Peki Multide ne halt yiyeceğiz...:=))) Eve kapanıp 55" 4K TV'yi 4 e mi böleceğiz...
@kadirg1976 o acı tarafları var malesef.
TF2'ler yüklensin.