#EmeraldCity pek beklentim olmadığı halde çok iyi çıkış yapan yeni dizilerden. Wizard of OZ'un karanlık bir temada modern uyarlaması. Genel olarak biraz Oz büyücüsü, biraz Game of Thrones.. Bütçesi yüksek, görsel anlamda da son zamanların en iyi işlerinden diyebilirim. O kadar farklı uçlara gidebilen bir diziki sürekli şaşırtıyor insanı. Özellikle mekan tasarımları "ben aynı diziyi mi izliyorum?" diye düşündürtüyor. Yer yer birkaç hata olsa da ilk bölümler olduğu için rahatlıkla gözardı edilebilecek seviyede. İlk sezon 10 bölüm olarak tasarlanmış, şu an 6. bölümde. 2017'nin en iyi işlerinden olacak diye düşünüyorum. Tabi beklentileri de çok yükseltmeyin 😀 Oyunculuk konusunda mükemmel diyebileceğim karakterler olsa da çok kötüleri de var. Dizinin en büyük darbeyi aldığı kısım da burası. Özellikle başrolün hiç olmadığını söyleyebilirim. Kesinlikle şans verilmeli.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
