Yurtdışı alışverişlerde vergilendirme sınırı 30€ ya inmiş. Hayırlı olsun...
#YurtDışıAlışVeriş #amazon #vergi #dahaçokvergi #verAllahver
Yurtdışı alışverişlerde vergilendirme sınırı 30€ ya inmiş. Hayırlı olsun...
#YurtDışıAlışVeriş #amazon #vergi #dahaçokvergi #verAllahver
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bunun arkasında Hepsiburda N11 vs yoksa gel yüzüme tükür. Yolmaya devam 🙁
http://www.ntv.com.tr/ekonomi/yurtdisindan-vergisiz-siparislerin-limiti-dusuruldu,WHE-N22vxkO7ovhzjgeaPQ
Bakanlar kurulundan karar çıkmış. Resmi gazetede yayınlanınca yürürlüğe girecek.
@tunakaner sence sipariş verme tarihine kim bakar... 🙂 gümrük memuru bana bilgi geldi diyip atar kenara diye düşünüyorum.
Bunlara inat vergi ödeyerek yurtdısından alacaksan en kötü ihtimal zaten aynı paraya gelir.
Yine 200 dolarlik urun alip 30 euro yazdiracam. Dinsizin hakkkindan imansiz gelir...
Elektroniğe matbu vergi koydular onu nası aşacağız. Ürünün içeriğini farklı yazdırsak olur mu acaba
@tsemih donanimarsivindeki eleman dedigim sekilde yapiyor. Tablet , pahali esyalari boyle yapiyor.