Ben yeni gordum belki daha once haberi olan vardir ama rx 490 benchmark sizmis. Gec kaldilar biraz ama..
http://www.pcgamesn.com/amd/amd-rx-490-release-date-specs-price
Ben yeni gordum belki daha once haberi olan vardir ama rx 490 benchmark sizmis. Gec kaldilar biraz ama..
http://www.pcgamesn.com/amd/amd-rx-490-release-date-specs-price
Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Pro versiyonuylada ilgili sızıntılar vardı. Bu versiyon daha çok iş amaçlı olduğu için benchmarklarda skorlar nispeten daha düşük çıkıyor firepro serisi gibi aynı. Normal düz versiyon 490 nın 1080 ayarında olacağı konuşuluyor. Pro versiyon ilk olarak Apple Mac Pro larda kullanılacakmış sanırım.
Umarım Vega'dır. Yoksa Dual GPU işi yalan