Harold Finch' ten gaza gelip yüz tanıma programı yapayım dedim. Program her gördüğüne admin diyor 🙂 . EMGU kütüphanesiyle olmayacak bu iş. Önerileriniz var mı ? #akış


Harold Finch' ten gaza gelip yüz tanıma programı yapayım dedim. Program her gördüğüne admin diyor 🙂 . EMGU kütüphanesiyle olmayacak bu iş. Önerileriniz var mı ? #akış


Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
türkçede ikiside yüz tanıma olarak geçsede,face detectiondır senin yaptığın.Face recognization için bir training model oluşturman gerekli nasıl mesela ? Şöyle,program ilk gördüğü kullanıcının yüzünü admin olarak kaydeder.Ve sonrasında bu yüz tanınarak sadece admin admin olarak algılanır.Geri kalan insanların yüzleri tanınınca onları da train data olarak kaydedebilirsin.Böylece tanıma accuracy si artacaktır.Ancak şunu söylemek istiyorum ki keşke kutu içinde yapmak yerine şöyle soldaki gibi şekilli yapabilseydik 😛 O konuyu bilen aydınlatırsa sevinirim.
Face recognition için EGMU dan ziyade Netrual Network gerekli ama onuda entegre edemiyorum.
@cinar neural network gerektigini sanmiyorum.zamaninda pythonun opencv modülü ile yapmistim bunu
@mertkirimgeri python bilgim yok maalesef, yoksa opencv çok ilgimi çekiyor
@cinar emgucv de FaceRecognizer.Train 'i denediniz mi
Dergideki yaşlı teyze yaştan kaybediyor sanırım emekli olmuş ama admin olamamış 😂