Dreamspark hesabı oluşturdum ve onayladım ama şöyle diyor, okul 4 yıllık, nasıl olacak bu iş

Dreamspark hesabı oluşturdum ve onayladım ama şöyle diyor, okul 4 yıllık, nasıl olacak bu iş

Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 49 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Her sene yeniden öğrenci olduğunu kanıtlaman gerekecek.
Kaçıncı seneyi okuyorsunuz?
İlk
@mr-bell Okul senelik olarak kaydınızın aktif veya pasif olduğunu MS ye bildiriyor. 4. Senemin sonunda erişimim engellenmişti. Egitim hayatınız bulunduğunuz okulda devam ettiği sürece bu hizmeti kullanabileceksiniz tabi okulun anlaşması devam ettiği sürece.
@502 Teşekkürler
@mr-bell Ayrıca hesabınızda saklayacağınız dosyaların, okulunuzun senato,komisyon,bilgi işlem gibi organlarında, yetki verilen kişiler tarafından okunup, gerekli görüldüğü taktirde icerigin silinebileceğini unutmayınız.
@502 Yok bir şey saklamam zaten orada, bakındım ama office programı dahil değil sanırım
@mr-bell azure servisleri bile dahildi. Uzun zamandır takip etmiyorum ama office programlarının dahil olmaması şaşırttı.
@502 Akşam bir daha inceleyeyim.
@502.
@mr-bell hangi bölümde okuyorsun?
@502 Harita Mühendisliği
@mr-bell Bölüme göre kısıtlanabilir düşüncesi geldi aklıma bu yüzden sordum. @ardazeytin Bu konuda bilgin var mı? Office programları dreamspark paketine entegre değil mi?