Semih ARDIÇ @semih41zmit 18 Eylül 2016 - 20:11 Beyler acaba SİNİZ bozucu bildirimlere veda etsem mi? BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 5 Alper Kutlu @alper-kutlu uygulama adı? 18 Eylül 2016 - 20:38 Yanıtla Beğen Semih ARDIÇ @semih41zmit Asus mobile manager 18 Eylül 2016 - 20:39 Yanıtla Beğen Onur Şahin @sahinonur2000 Asus'un arayuzu bir tek bana mı çok kotu geliyor. Özellikle efektleri android 2 devrinden kalma gibi geliyor. 18 Eylül 2016 - 21:01 Yanıtla Beğen 1 Semih ARDIÇ @semih41zmit +1 18 Eylül 2016 - 21:03 Yanıtla Beğen Semih ARDIÇ @semih41zmit Keske iptal edip saf android e donebilsek 18 Eylül 2016 - 21:04 Yanıtla Beğen İptal
uygulama adı?
Asus mobile manager
Asus'un arayuzu bir tek bana mı çok kotu geliyor. Özellikle efektleri android 2 devrinden kalma gibi geliyor.
+1
Keske iptal edip saf android e donebilsek