Agimdaki bir bilgisayari uzaktan kapatmak istiyorum. Bir bat dosyasi hazirladim. Çalıştırınca erişim reddedildi hatası alıyorum. Kendime nasıl yetki verebilirim? Komut "shutdown /s /f /m \\10.1.1.2" #akış #TeknoYardım #ağ
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aynı hatayı alıyorum. İki makinada w10 1607 anniversary. Ayni ev grubunda.
https://goo.gl/g6nhgt
nerede hata yapiyorum?
bu makale yardımcı olacaktır. sanıyorum ki remote için servisler kapalı.
http://www.howtogeek.com/109655/how-to-remotely-shut-down-or-restart-windows-pcs/
yarin sabah sonucu bildirecegim, tesekkurler.