merhaba arkadaslar noırmal dePHILIPS SHL3850NC KULAKLIK (SİYAH) bu kulakligi siparisim den 4 gün sonra geldi ve elime ulastiginda fazla bir bilgim yoktu size az da olsa bilgilerimi paylasicagim öncelikle kutu iceriginde kulaklik bir adet kumanda pili alkaline aaa ile cikti sol bölümde logolu kapagi ileri yada geri ittirdigimde pil bölümü acildi ve icerigine taktim daha sonra hem telefon hem pc ler ile denemelere devam ettim ortalama 3 yada 5 gün boyunca bir adet pil giitti diyebilirim
düsüncelerinizi okuyor gibiyim pil olmadan da calisiyor arkadaslar pil sadece disari daki sesi azaltmak icin kullanilan bir anfi görevi icin eklenmis nc of nc on dügmesi sayesinde kapatip acabilirsiniz ve en önemlisi pilsiz kullanabilirsiniz baslar dolgun geliyor tizlere patlamiyor ve gayet güzel benim görüsüm
not tek bir sorun gördüm hele benim gibi kilolu ve cok terleyenler icin kulaklik iyice terlemeye elverisli cünkü hava delilkleri olsada kulagin kenarlari cok sıkı bastırıyor ve bazen bir süre takinca can yakiyor uzun kullanimda
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.