Öncelikle herkese selamlar..,
OpenHardware Monitor programın da ki anakart bölümün de 3 tane temp. değeri var, bunlar ne anlama geliyor acaba ?,
Ortada ki değeri çok merak ediyorum 90C falan diyor, teşekkürler..

BeğenFavori PaylaşYorum yap