İstanbulda öğrenci olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var. İETT öğrenci kartı ücreti ve kullanımı ne kadar şuan? Ben zamanında 50 liraya 200 defa basıyordum. Şuan değişen bişi var mı?
Son bir saat içinde 115 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
kart ücreti 5tl. öğrenci aylık 200basımlık bedel 80-85tl imiş.
Eyvallah
80 tl
Ne iyiymiş yav Çanakkalede 1.25 öğrenci 🙂 (kent kart)
İstdede 1.15 olması lazım her basma