Eski pc parçaları depoda duruyordu. Bende satmaya karar verdim. Teknoseyir üyelerinin pek ilgisini çekicek ürünler değil 😀 ama belki birinin işine yarar. #ikinciel #2.el
Frisby 250 W PSU 25 TL
İntel E2160 (FANLI) 40 TL
Foxcoon G41 MXK 60 TL
1GBx2 DDR2 Ram 35 TL




Aslinda almak isime yarayabilir 🙂 sistem topluyordum ve eksik parcalar islemci, anakart, ekran kartiydi. O parcalari tamamlayana kadar is gorebilirdi 🙂 size iyi satislar
Teşekkürler 🙂
DH 'ye koydum şu anda letgo koyuyorum.
🙁
@orcun Şuanda dh'den anakarta teklif geldi 😀