Bir sorum olacaktı.
Silisyum üretimde sınırlara yaklaştığımız için yakında grafen yabda başka bir maddeye geçeceğiz. Bu maddeye geçiş olursa komple bütün bileşenler mi aynı maddeden olmak zorunda, yoksa O madde eski silisyum parçalara/anakarta uyacak mı? #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap