#Nexus4 'üme #SailfishOS kurdum ve oldukça memnun kaldım.
Port işini güzelce halletmişler sanırım her şeyi çalışıyor ama telefon özelliğini denemedim.
Arayüz alışılmışın dışında ama kullanması oldukça rahat.
Uygulama sıkıntısı var fakat benim için sıkıntı değil.
Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
diğerlerine göre uygulama sıkıntısı daha az (firefox os, ubuntu mobile, lune os, plasma mobile olsun)
ben ilk kurduğumda apk ları kuramamıştım gerçi daha sonralarda da kuramamıştım
Deneyimim çok yok aslında biraz daha kurcalamam lazım.
Uygulama için her zaman native tercihimdir açıkçası. Çünkü port olan veya emulator üzerinde çalışan uygulamalar kaynakları güzel kullanamadıkları için sıkıntılı oluyorlar. Belki ilerleyen zamanlarda apk denerim.
Siz hala kullanıyormusunuz? Tecrübeler nasıl?
Son olarak #akış koyayım belki ilgilenenler olur.
7-8 aydır kurmadım
tecrübeler ise meego bitmeseymiş keşke
Meego ile arasında nasıl farklar var? Onun devamı niteliğinde olduğunu biliyorum sadece.
Başka sonra deneyimleriniz var mı? Eğer güzel bir şeyler bulursam deneyebilirim belki.