#akış #konudışı
Arkadaşlar, elimde Gibabyte GTX 980 Ti G1 var, kendisinin Türkiye garantisi Endeks bilişim, 24 ağustos 2017'ye kadar devam ediyor, faturası yok. (Seri numarayla olduğu için garantide sorun olmuyor) Kutusu vs her şeyi duruyor. Bayramdan önce 1500e satılırsa satacağım, 1499'a olmaz. Tercihim İstanbul içi, hatta evimde çay kahve eşliğinde istedğiniz testler de uygulanır. Garanti sorgulamak isterseniz seri numarası verilir.
İletişim için DH: Hüsnü008 'den ulaşabilirsiniz.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
480 beni kesmez 😀 1080 ti için para biriktirmeye başlamak lazım, olmazsa amazondan bir tane 1080 şöyle 2x8 güç girişli, birde ekwb blok aldımmı tam olur
İyi fiyat.
forumda da başkası iyi fiyat yazdı ama almadıktan sonra fiyatı über ucuz olsa ne olacak 😀
@adnan008 satamazsan 1499 olmaz demenden satamazsın diyim.
bayram günü geldiğinde zaten satıştan çekeceğim kendim kullanacağım zaten o zamana kadar da 1500den aşağıya satmam.