Yine bir araba sorusuyla karşı karşıyayım 🙂 Skoda Octavia düşünüyorum, burada da kullanan vardı gördüm memnundu sanırım. Yalnız Jetta da benzer fiyatta ama eski platformda sanırım, doğru mudur? 2017'de de kasa değiştirecekmiş sanırım. #otoseyir #akış
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
@can @meric @lawnmower
Teşekkürler Emre'nin haberi var sormuştum 🙂 Evet Jetta eski platformdaymış, gelecek sene geçecekmiş yenisine.
Haha benim soru da başka bir hayıra vesile oldu galiba 🙂