http://goo.gl/gffjz8 Bu aleti almayı düşünüyorum. İşletim sistemi olarak Ubuntu kullanacağım zaten en fazla film izler, ufak tefek oyunlar oynarım. Bana F/P olarak iyi bir ürün gibi geldi ama yine de sizin de fikirlerinizi almak istedim. #akış #TeknoYardım
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
