Tuna @tunakaner 01 Nisan 2016 - 15:23 #Turkcell #Benim45GHızım #Lumia1520 Kayseri Kasseria Not: İlk ve tek deneme 😀 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 18 Yasin İLKAYA @yasinilkaya ahhha çok iyi hocam çok yüklenmeyin bizde kullanalım biraz 😀 aynı yerdeyiz 🙂 01 Nisan 2016 - 15:24 Yanıtla Beğen Tuna @tunakaner 😀 şu ipek bilgisayarda staja alsanız beni yaa yaz stajı aramaktan halim kalmadı 😀 01 Nisan 2016 - 15:29 Yanıtla Beğen Yasin İLKAYA @yasinilkaya ipek bilgisayar mı ? 😀 ne stajı hangi bölüm 😀 @tunakaner 01 Nisan 2016 - 15:32 Yanıtla Beğen Tuna @tunakaner Bilgisayar Mühendisliği ikinci yaz stajı 😀 e kayseri ipek diyince insanın aklına ipek bilgisayar gleiyor. 01 Nisan 2016 - 15:34 Yanıtla Beğen Yasin İLKAYA @yasinilkaya Sen bilgisayar mühendisliğimi okuyorsun kaçıncı sınıf ? orada tanıdıklarımız çook 😀 @tunakaner 01 Nisan 2016 - 15:40 Yanıtla Beğen Tuna @tunakaner Hadi yaa 😀 aynen 3. Sınıf 😀 01 Nisan 2016 - 15:41 Yanıtla Beğen Yasin İLKAYA @yasinilkaya harbi mi - Burak İneucu - Muhammed Durna - Sinan Karaya hangilerini tanıyorsun bakalım 😀 @tunakaner 01 Nisan 2016 - 15:44 Yanıtla Beğen Tuna @tunakaner Harbi de, tanımıyorum yav 🙁 01 Nisan 2016 - 15:46 Yanıtla Beğen Yasin İLKAYA @yasinilkaya ben onlara söyleyim bakalım onlar seni tanıyormuymuş 😀 tanıdık çıktık yaw @tunakaner 01 Nisan 2016 - 15:48 Yanıtla Beğen Tuna @tunakaner Valla öyle oldu, Erciyes Üniversitesi dimi bu arada sizin arkadaşlar? 😀 01 Nisan 2016 - 16:02 Yanıtla Beğen Yasin İLKAYA @yasinilkaya evet sanırım sen 1. öğretimsin @tunakaner 01 Nisan 2016 - 21:34 Yanıtla Beğen Tuna @tunakaner Aynen 1 02 Nisan 2016 - 00:50 Yanıtla Beğen 1 Tarık @tarikx Kotaya dikkattttttt::) 01 Nisan 2016 - 15:25 Yanıtla Beğen 1 Ahmed Erdoğan #_# @aerdogan17 bizim alet bu hızlara çıkabiliyormuymuşşşşş 😀 hele sana OnBeşYirmi 01 Nisan 2016 - 15:26 Yanıtla Beğen Tuna @tunakaner Microsoft verilerine göre 150Mbps ye kadar 😀 01 Nisan 2016 - 15:30 Yanıtla Beğen Ahmed Erdoğan #_# @aerdogan17 onlarda öyleymiş demek ki? (Cat:4 modem var cihazda biri bunu onlara söylemeli belki bilmiyorlardır) 01 Nisan 2016 - 15:35 Yanıtla Beğen Bymustafa @bymustafa Univeristede 20 gecemedim denedimde bir kac defa 🙂 01 Nisan 2016 - 16:04 Yanıtla Beğen Tuna @tunakaner Herkes yüklenince tabi 😀 01 Nisan 2016 - 16:10 Yanıtla Beğen 1 İptal
ahhha çok iyi hocam çok yüklenmeyin bizde kullanalım biraz 😀 aynı yerdeyiz 🙂
😀 şu ipek bilgisayarda staja alsanız beni yaa yaz stajı aramaktan halim kalmadı 😀
ipek bilgisayar mı ? 😀 ne stajı hangi bölüm 😀 @tunakaner
Bilgisayar Mühendisliği ikinci yaz stajı 😀 e kayseri ipek diyince insanın aklına ipek bilgisayar gleiyor.
Sen bilgisayar mühendisliğimi okuyorsun kaçıncı sınıf ? orada tanıdıklarımız çook 😀 @tunakaner
Hadi yaa 😀 aynen 3. Sınıf 😀
harbi mi - Burak İneucu - Muhammed Durna - Sinan Karaya hangilerini tanıyorsun bakalım 😀 @tunakaner
Harbi de, tanımıyorum yav 🙁
ben onlara söyleyim bakalım onlar seni tanıyormuymuş 😀 tanıdık çıktık yaw @tunakaner
Valla öyle oldu, Erciyes Üniversitesi dimi bu arada sizin arkadaşlar? 😀
evet sanırım sen 1. öğretimsin @tunakaner
Aynen 1
Kotaya dikkattttttt::)
bizim alet bu hızlara çıkabiliyormuymuşşşşş 😀 hele sana OnBeşYirmi
Microsoft verilerine göre 150Mbps ye kadar 😀
onlarda öyleymiş demek ki? (Cat:4 modem var cihazda biri bunu onlara söylemeli belki bilmiyorlardır)
Univeristede 20 gecemedim denedimde bir kac defa 🙂
Herkes yüklenince tabi 😀