3D Unity ile 2 boyutlu bi oyun yapmak istiyorum bitirme projem için, oyun fikirlerinizi alabilir miyim? #Unity3D #OyunGeliştirme aklımda bir iki bi şey var ama esinlenme olsun yardımcı olursanız sevinirim.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
#akış
unity de gol atma oyunu yapmıştım(kaleci oyunumu dersiniz bilmem ama bana göre çılgın kaleci)
random gelene hedeflere kaleciye çarptırmadan vurmaya çalışmak. kalecinin hızı ad randomdu.
Not: O muhteşem grafikler paint de tasarlandı.
@achfighter yok önde zaten 😀 arka ayakda file takılı 😆
düşünürüm teşekkürler
başarılı kardeşim eline sağlık teşekkürler bu arada 😉
Defense oyunu yap sıra tabanlı
aklımda pac-man tarzı bi şey var tabii biraz daha farklı yorumlar için teşekkürler