LGG3 kullanıcıları çatlama sorunları yaşıyorlarmış. Sizde de oldu mu? Tanıdığım ucuz diye almak istiyor.
#akış
LGG3 kullanıcıları çatlama sorunları yaşıyorlarmış. Sizde de oldu mu? Tanıdığım ucuz diye almak istiyor.
#akış
Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Lg telefon alacaksa mutlaka yeni seriden almali. Lg telefonlar ilk serileri genelde cok sorunlu oluyor sonradan duzeliyor. Bir de bu catlayan telefonlari lg türkiye değiştiriyor diye biliyorum
Kesinlikle doğru bir yorum. G2 lerde ilk seride sarı ekran sorunu vardı örnek olarak.