Arkadaşlar merhaba. Office de bir dosya yazdırdığım da yan tarafında böyle bir görüntü oluşuyor çözümü nedir acaba? #akış #TeknoYardım

Arkadaşlar merhaba. Office de bir dosya yazdırdığım da yan tarafında böyle bir görüntü oluşuyor çözümü nedir acaba? #akış #TeknoYardım

Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yine aynısı oldu
Her sayfada aynı şey oluyor
dosyayı paylaşabilirsen bir bakıp çözüm bulmaya çalışalım. ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum.
Gözden Geçir sekmesinde izleme bölümünde işaretleme yok yapınca düzeldi. Bütün ayarları deneyince buldum 😀
öğrenmiş olduk eyv.