#TeknoYardım Bir çok youtuberin önerdiği canon 650D'yi sizde öneriyormusunuz ayrıca ilk defa bir makine alıcam yane direk 650d almak mantıklı mı, mantıklı değilse hangi makine?
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 285 ziyaretçi, 85 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben Nikon seviyorum misal. Neye göre direk 650D demişler acaba?
galiba fiyat performansına göre iyi video çektiği için.