Telefonum Galaxy Note 3. Orjinal data kablom bozulduğu için samsung harici diskinin kablosunu kullanıyordum ancak o da kısa olduğu için geçenlerde çakma bir note 3 kablosu aldım ancak kabloyu taktığımda ayarlarda şarj oluyor (usb) şeklinde yazıyor. Yani (ac) yazması lazım. Bu teknik bi sorun mu yoksa kablonun dandikliğinden midir acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap