Yolu #Marmarapark 'a düşen olursa en alk kata insin. Atatürk kıyefetleri sergisi var. Gezip görülmesi gereken bir mini sergi.
#akış #KonuDışı #HaberinizOlsun










Yolu #Marmarapark 'a düşen olursa en alk kata insin. Atatürk kıyefetleri sergisi var. Gezip görülmesi gereken bir mini sergi.
#akış #KonuDışı #HaberinizOlsun










Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Gecenlerde eskisehir esparktaydi.
ANMAYIN ANLAYIN DİYORUZ HALA KIYAFET DİYOR... 2077 doğsaydı gene o kıyafetleri mi giyerdi? Tozlu bir Atatürk köşesi hoşumuza gidiyor...