Webconsole - Web Based SSH in your browser
Çok basit bir program, sunucunuzun içine yerleştirip sonrasında genel console işlevlerini web browser üzerinden yapmanızı sağlıyor. Kurmak 1 dk falan alıyor.
Şirketten evdeki bilgisayarıma ulaşmak için kullanıyorum. Şirketim SSH-VPN gibi çıkışları kapatmış, evdeki bilgisyara ulaşmak için ben de böyle bir yöntem kullanıyorum. Tavsiye ederim.

Eğer ticari bir iş yapıyorsanız haklısınız. Ama ev kullanıcı için çok yüksek risk yok. Super User kullanıcı gerektiren işlemleri yapamıyorsunuz onu belirtmem lazım.
SSh kadar güvenli değil tabii ki.
shell_exec isimli bir php fonsiyonu. Gozunuzde buyutmeyın ne olursa olsun kurmayın bence hatta mümkünse php nin bu fonksiyonnu devre dısı bırakın