ad33p @ad33p 27 Eylül 2015 - 23:18 Pahalısını alma ucuzu var 🙂 #akış #yardımsever #KonuDışı BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 26 1 4 6 ssm @ssm Yılın trollü olmuş 28 Eylül 2015 - 01:17 Yanıtla Beğen 1 Swiss Guvnor @swissguvnor Bu radarı görüp selektör veren sürücüye benzemiş. 28 Eylül 2015 - 01:31 Yanıtla Beğen 1 Emre Arat @emrearat Aradaki 199'u geri veriyordu galiba bunlar, bir ara öyle bir kampanyaları vardı. 28 Eylül 2015 - 01:56 Yanıtla Beğen muratyalcinkaya @muratyalcinkaya burdan alıp bilerek 1 gün sonra geri geleceksin 400 indircen cebe 10 kere yapsan 4000 tl cepte 🙂 28 Eylül 2015 - 09:22 Yanıtla Beğen Emre Arat @emrearat @muratyalcinkaya İlk iadenin ardından fiyatları revize ederler. 28 Eylül 2015 - 10:34 Yanıtla Beğen muratyalcinkaya @muratyalcinkaya O işin kolayı var 10 kişi 10 mağazaya gidersek tamam bu iş 🙂 28 Eylül 2015 - 11:30 Yanıtla Beğen İptal
Yılın trollü olmuş
Bu radarı görüp selektör veren sürücüye benzemiş.
Aradaki 199'u geri veriyordu galiba bunlar, bir ara öyle bir kampanyaları vardı.
burdan alıp bilerek 1 gün sonra geri geleceksin 400 indircen cebe 10 kere yapsan 4000 tl cepte 🙂
@muratyalcinkaya İlk iadenin ardından fiyatları revize ederler.
O işin kolayı var 10 kişi 10 mağazaya gidersek tamam bu iş 🙂