İş amaçlı yeni bir taşınabilir bilgisayar alacağım önümüzdeki ay. Uzun süre saçma sapan dizüstülerde süründüm bu sefer hazır dolarda artmışken (!) kesenin ağzını açayım diyorum. Surface Pro 4'te karar kılmıştım ancak Dell XPS serisi de cezbetmiyor değil. Özellikle XPS 15 serisinde GTX 960 olacağı kesin gibi, baya kararsız kaldım. Öte yandan ilk Surface'ı (RT :p)çıktığı günden bu yana kullanıyorum alet bana mısın demedi. Kesinlikle kullandığım en kaliteli elektronik cihaz -tabi tegra işlemciyi görmezden geliyorum-
Şu an için beni alıkoyan tek şey ikisinin de çıkmamış olması 😛 XPS'te çok büyük süpriz olmaz ama Microsoft Surface'ı nasıl bu kadar gizli geliştiriyor hafzalam almıyor.