#akış #OtoSeyir #TeknoYardım 30.11.2007 tarihinde ilk tescilli olarak görünen aracın nasıl olurda 2007 Mayıs ayında kaza kaydı olabilir. Üstelik hiçbir detay bilgi de yok hasar miktarı falan.
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Satarken adama iki saat anlatmak gerekecek şimdi
Bugün böyle bir şey okumuştum. Yardımcı olabilir.
https://eksisozluk.com/entry/51321437
İşte bunlar olabilir ama bunlar daha ruhsatı bile olmayan araca nasıl işlenir ki. Yani o adam ustaya götürünce öğrenmiş ve sms ile sorgulama yapıyorum kaza kaydı çıkıyor.
plakadan sorguladıysan gözükebilir, en doğrusunu şasi no'dan alırsın.
Plaka yollasam da gelen mesaj da şasi no da yazıyor.
3 sene önce araba alımından önce plakadan sorguladım 13 kaza çıktı, şasi'den sorgulayınca 3 kaza gözüktü.tabi en doğrusunu sigorta şirketin bilir arayıp sor, böyle birşey nasıl olabilir diye, illaki açıklaması vardır.