#TeknoYardım
Merhabalar herkese, benim internet tarayıcıları ile ilgili bir sorunum var. Aşağıda linkini verdiğim siteye bağlanmam gerekiyor ama sitedeki flash player/java problemi yüzünden kullanamıyorum. Flash player kurulu olmasına rağmen Chrome, Firefox ve Explorer ile denedim ama bir sonuç alamadım. Aldığım hatayı gösteren bir resmi yükledim. Teşekkürler.
http://www.ipes.ethz.ch/ipes/dcdc/e_Buck_1.html

BeğenFavori PaylaşYorum yap