#akış #yardım

Arkadaşlar yazılarımı yedeklediğim kartın üstüne bastım. Ve kart bu halde. Okuyor ama yazma yapmıyor. Yani kilit pini kayıp. 🙂 Bunu nasıl onarabilirim? Bilgisayar yazma korumalı ve formatlanmamış olarak görüyor. Zamanında 40 TL ye almıştım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap