#akış #yardım
Arkadaşlar yazılarımı yedeklediğim kartın üstüne bastım. Ve kart bu halde. Okuyor ama yazma yapmıyor. Yani kilit pini kayıp. 🙂 Bunu nasıl onarabilirim? Bilgisayar yazma korumalı ve formatlanmamış olarak görüyor. Zamanında 40 TL ye almıştım.

Arkası düz devre yok.
Sayende SD kartın içini gördüm, geçmiş olsun.
Pin bağlantı noktalarını kısa devre edip korumayı kaldırıyor olması lazım hangi pinler netten bir bak .
Hani şu Micro sd karttan çıkan sd karta dönüştüren dönüştürücüler olur ya onların pimini dene
@cengiz @nowomennocry @geekherif Muhtemelen Kilit tuşu 3 lü sıralı devreleri birleştiriyor ve yazma olayı o şekilde oluyor diye düşünüyorum. İnternette sadece bant yapıştırmayı gösteriypr 🙂 yada ben doğru şekilde arama yapamadım.
Kilitleme pozisyonun da nokta pinler boş kaldığı için sadece okuyma yapabiliyor diye düşünüyorum? Siz ne dersiniz?
Haklısın ama bu görevi görmesi için ölen pinin yerine ne takıcaz pin yaşıyomuki
@cengiz alaminyum bant var yapışkanlı onunla deniyorum.
Olabilir açıkcası anlamıyorum
Hocam veriler yedekli. Sadece çalıştırabilirmiyimin peşindeyim. Baya bir anısı var.
@hakan-3210 yarın bakarım. Saol fikir için.