Mert (FastPlayers) @fastplayerstr 04 Nisan 2015 - 22:01 KENDİ YAZDIĞIM ŞEYİ GÖREMİYORUM? #akış #AkışımızaDokunmayın BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 Mert (FastPlayers) @fastplayerstr Şey... Görebiliyormuşum. Her neyse yaa.. 04 Nisan 2015 - 22:01 Yanıtla Beğen 2 İptal
Şey... Görebiliyormuşum. Her neyse yaa..