Microsoft bombayı patlattı. Hatırlarsanız W10'a geçiş ücretsiz olacaktı. Microsoft'tan gelen açıklamaya göre, şu anki sisteminiz korsan olsa bile geçiş ücretsiz! "Windows 10, orijinal ve korsan olsun tüm nitelikli PC'ler için ücretsiz yükseltme imkanı sunacak" Şu an Çin için yapılmış bu açıklama, diğer ülkeler belli dğeil henüz..
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Microsoft'un Çinle yaşadığı olumsuz hadiselerden sonra arayı düzeltme çabası.Diğer ülkeler için açıklanacağını sanmıyorum
büyük ihtimalle diğer ülkelerde de geçerli, yine 2 farklı anlam çıktı, Microsoft ikidir batırıyor bu işi..
İyi birşey değil bu. Birşey eğer bedava ise satılan/pazarlanan şey sizsinizdir.
bende bir korsanci olarak merakle bekliyorum. (pc yi aldik isletim sistemine para kalmadi 🙂