Beyler napcam ya ipad mini böyle takıldı kaldı güç tuşu ve home tuşuna bastım yeniden başlattım ama düzelmedi

Beyler napcam ya ipad mini böyle takıldı kaldı güç tuşu ve home tuşuna bastım yeniden başlattım ama düzelmedi

Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@cydia
Sarjdan cek sarji full bitene kadar bekle duzeliyor tekrar acilinca
@frt @muratyalcinkaya @cydia @mfeyzifar beyler teşekkürler sorun çözüldü oh be korkmuştum 🙂
Nasıl çözüldü 🙂
Ya 3 parmakla dokunarak büyütme var ya ana ekrandayken öyle büyütmüşüm yanlışlıkla 🙂 böyle oldu işte sonra anladım 😀 @muratyalcinkaya
🙂