Zotac 980 amp extreme edt. kartımı bazı rahatsızlıklardan dolayı Evga gtx 980 sc ile değiştirdim. Merak edenler varsa sorularınızı cevaplayabilirim.





Zotac 980 amp extreme edt. kartımı bazı rahatsızlıklardan dolayı Evga gtx 980 sc ile değiştirdim. Merak edenler varsa sorularınızı cevaplayabilirim.





Son bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Değişken parça fiyatlarından dolayı tam maliyet söyleyemem ama parçaları yazabilirim dilerseniz.
Hocam gel misafirim ol ayıpsın 😀
Ram'lerle birlikte geldi. Canım istedi taktım. Sonraki dönemde resimlerde görüldüğü üzere çıkardım. Umarım merakını giderebilmişimdir.
Teşekkür ederim.
Hayırlı olsun. Hayatımda ilk kez bu kadar güzel bir kasa görüyorum. Neredeyse Asus'un Titan serisinden bile güzel 😮
Sağolun. Şimdi birde beyaz led tv ile komple görünüm açısından tamamladım. Keşke çevre birimleride beyaz olsaydı 😀
Hocam bende cosmos kullandım hatta modlamıştım günlerce astarla zımparala boyala fln.. Ahh gençlik 😀 gerçekten unutulmaz bir kasa benim için. Zotac başlarda powerla ilgili sorun çıkardı ve ben aynı çatı altındaki Sapphire ile kötü bir geçmişim olduğundan dolayı güvenemedim karta.
Hocam o zamanlar hem mod işlemleri popüler hemde parça bolluğu vardı 🙂 Bende dediğiniz gibi öğrencilik dönemimin sonlarında idim ve deli gibi Cosmos'umla uğraşıyordum. Siz bayağı sanayilerde boya fırınlarına sokmuşsunuz 😀 ben evde spreylerle zımparalarla pürüzsüz yüzey elde etmeye çalışmıştım 😀 gerçekten vaktim olsa bu kasa ile de çok uğraşırdım ancak hem vakitsizlikten hem tembellikten kablo toplama bile yapamadım 😀
Kasa modeli nedir 🙂
Corsair 780T hocam farklı renk seçenekleri var.
Kasa hakikaten çok hoş 😀
Corsair 780T farklı renk seçenekleri var fotoğraflarda Sarı rengi çok güzel duruyordu ama yanyana geldiğimde beyaz daha çok etkiledi 🙂
Hocam bir de fiyatlar gerçekten uçtu. Telefonlar 3.000 seviyesinde. Laptoplar 4-5-6 bin tl'ye güncel olmayan donanımlarla satılıyor. Bir de eski pasajlar boşaldı. Orada her türlü parça bulunuyordu gezmesi bile zevkti 🙂
Keşke böyle pencereli kasam olsa da içine bakıp bakıp dursam 😆
O kadar ışıklar soğutucular taktım hatta üstüne şimdi anakart ram değiştirdim ama kimsenin gördüğü yok öyle kapalı duruyo 😆
http://teknoseyir.com/durum/268699
Hocam vaktiniz varsa her yer pleksi satan reklamcı dolu, uygun ebatta kestirip 1 saat gibi bir sürede monte edebilirsiniz. O fanıda başka şekilde tolere edersiniz. Acayip şık bir kasanız olur 😀
O fan dan ekstradan 3 tane daha var pencerem olsun o da boşta kalsın mühim değil 😆
Aslında dediğinizi düşündüm ama yeni bir kasaya ihtiyacım var artık, Sıvı soğutmaya geçicem, daha yeni masraf yaptım ( http://teknoseyir.com/durum/288549 ) 1-2 aya bu kasadan (http://www.vatanbilgisayar.com/cooler-master-haf-935-stacker-full-tower-pencereli-siyah-kasa.html) alıcam daha sonrada yavaş yavaş sıvı soğutmaya geçicem malum dolar biraz yükseldi hesaplar karıştı. 🙄
Ahahah hocam kasanın içi superstar parçalar, kasa biraz sönük kalmış gerçekten. Eğer vaktiniz varsa teşhir olarak görebileceğiniz mağazalara gidip kasaları gerçekten görmenizi tavsiye ederim. CM sevdiğim bir marka ancak Corsair'in yanında malzeme kalitesi ve görüntü açısından gerçekten bekleneni vermedi bana. 760t/780t tavsiye ederim, apple hayranı kuzenim bile '' Her pc tasarımı böyle olsa Apple iş yapamaz'' dedi 😀
Kasa güzel olmuş, masa üstündeki yeşil ışıklı anlam veremediğim şey nedir?
@epsilon mouse şarj standı hocam 😀
Herşey ışıklı mışıklı çok güzel seçip dizmişsiniz güle güle kullanın 🙂