Maalesef iPhone 6 Plus'ım 30-35 cm gibi bir yükseklikten düştü ve ekranda baştan sona tek bir çizikle üst kısımlarında kılcal çizikler oluştu. Bunu ücret ödemeden apple'a değiştirtme şansımız olur mu acaba?
#apple #iphone #iPhone6Plus
Son bir saat içinde 137 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bildiğim kadarıyla ücretsiz olmuyor. Ama ücret ödeyip sıfırıyla değiştirebiliyordunuz.
ona da nerden baksanız 250-300 isterler gibi @mr-paramedik
Sanırım 900 lira civarı bir fiyattı. 250-300 isterlerse yat kalk dua et 🙂 benim arkadaşın 5S'i düşüp zarar görmüştü. Öyle bir fiyattan bahsettiler
@mr-paramedik çizik gözüme güzel göründü bi an 😀
daha alalı 1 ay olmadı, düzgün bir ekran koruyucu arıyordum 🙁
saol,bende ozaki istiyordum mat parmak izi tutmayan ama geçti artık =)
https://www.youtube.com/watch?v=ByrchSHTEKg
https://www.youtube.com/watch?v=nROaqybeyIk
İkisini izle bi belki bedavaya değiştirebilirsin yenisiyle.
@bariscanturkes izlemiştim bunları, teşekkür ederim. Randevu alıp orada da zorlamayı deneyeceğim. Sanki biraz da şans işi.
@wise kasada ufak bir çizik var ekranda baştan sonra tek ve çok net bir çizik ve onun dışında ufak çizikler. Yani dediğin gibi parayla saadet olmuyor =)