Ram in ta içine etmeyen bi tarayıcı yok mu arkadaşlar internete girmekten soğudum chrome firefox opera hepsi aynı
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
@supernova Chroem tabanlı yani hiç bir şey değişmeyecektir bana farklı bir alt yapı gerek daha lite ve işi ram sömürmek olmayan
@msarakaya Bir tane bile reklam engelleyici yok mu 🙁
16 GB ram kullanıyordum 1 hafta önce teki bozuldugundan dolayı servise gitti Chrome'da resmen kasıyor yetmiyor 8GB bir sekme 400-500 mb harcıyor anasını satayım.
Bendede 8gb ram var bende niye olmuyor 🙂
Gözle görülür bir fark var hocam. 2K'da Far Cry 4 Ultra kasmayan makina kasıyor 🙂
@apronax bize de söyleseydin ya
Wayy bunları gördükçe siz windows kullanıcıları için üzülüyorum doğrusu , mac de Safari çok hızlı ve kararlı.( Windows da da berbat biliyorum safari ama sonuçta windows )
@uykucuasma Sen bize çok üzülme be abisi bizde hepsi var. Bide gtx 970 var ondanda veriyimi biraz sana üzülüyorum senin için :(((( Ha şey bu arada resmide iphone la çektim evet :((( Ama üzülme ya 🙁