Alptekin @alptekinck 05 Mart 2015 - 04:30 Sen sadece klavyesin 🙁 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 7 Oktay @l0st ben bu klavyeyi sildim ya 🙂 düz bi tane türkçe q klavye diye bir klavye kurdum klavye hiç yemiyor 😀 % 1 en fazla 05 Mart 2015 - 07:19 Yanıtla Beğen Fatih Sarikaya @fatih847 Bende Asus klavye yerine SwiftKey klavye kullanıyorum. %1bile yemiyor yavvv. Bence sizde öyle yapın. 05 Mart 2015 - 08:38 Yanıtla Beğen Alptekin @alptekinck Swift kullanıyordum %20 yiyodu .s ben mi çok yazıyorum acaba 05 Mart 2015 - 13:00 Yanıtla Beğen inceci5 @inceci5 Klavyenin bi yeri kalkmış kendini nimetten saymış 05 Mart 2015 - 11:06 Yanıtla Beğen Yunus Emre Arslan @yunusemre Herkes klavye ye giydirmiş ama bu kadar iyi klavye görmedim swiftkey yükledim hemen kaldırdım bu klavyeye alışınca swiftkey bildiğin leş. 05 Mart 2015 - 13:00 Yanıtla Beğen 1 Alptekin @alptekinck Alışması da biraz zor ama 05 Mart 2015 - 13:01 Yanıtla Beğen 1 Alptekin @alptekinck Swiftin %20 götürdiğünü gördüm 05 Mart 2015 - 13:00 Yanıtla Beğen İptal
ben bu klavyeyi sildim ya 🙂 düz bi tane türkçe q klavye diye bir klavye kurdum klavye hiç yemiyor 😀 % 1 en fazla
Bende Asus klavye yerine SwiftKey klavye kullanıyorum. %1bile yemiyor yavvv. Bence sizde öyle yapın.
Swift kullanıyordum %20 yiyodu .s ben mi çok yazıyorum acaba
Klavyenin bi yeri kalkmış kendini nimetten saymış
Herkes klavye ye giydirmiş ama bu kadar iyi klavye görmedim swiftkey yükledim hemen kaldırdım bu klavyeye alışınca swiftkey bildiğin leş.
Alışması da biraz zor ama
Swiftin %20 götürdiğünü gördüm