#CepTelefonuFotoğrafçılığı
Eski dosyları karıştırırken buldum. Neresi olduğunu hatırlamıyorum ama exif bilgilerine göre Ağustos 2007'de Sony Ericsson W810i ile çekmişim.

#CepTelefonuFotoğrafçılığı
Eski dosyları karıştırırken buldum. Neresi olduğunu hatırlamıyorum ama exif bilgilerine göre Ağustos 2007'de Sony Ericsson W810i ile çekmişim.

Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
şehir neresi?
-güzel fotoğraf
ne bileyim şehir olarak biliyodur diye düşündüm. sonuçta genelde insanlar en fazla 5-10 şehir gezer @melih
@benx Ömrüm yollarda geçti. Türkiye'de adım atmadığım 4-5 şehir kaldı. Hatta zaman zaman her sonraki gün başka bir şehirde uyandığım dönemler oldu. Böyle söyleyince güzel bir şeymiş gibi anlaşılıyor ama hiç değil. 😀 Bu nedenle devreler anılar birbirine karışıyor ve doğru düzgün hatırlayamıyorum.
Güzel manzara, açacaksın biranı, ayaklarını uzatacaksın, tatil çekti canım 🙂
Evet, muhtemelen Mudanya
ben de o yüzden sormuştum 😀
Eğer güneş burda batıyorsa Mudanya olamaz doğuyorsa olabilme ihtimali var
Çekilme saati 06:38 görünüyor, yani doğuyor. Sabah olduğuna göre Assos olamaz.
Eğer Mudanya değil ise Assos olma ihtimali var.