Arkadaşlar kafa üstü kulaklık mikrofonlu almayı düşünüyorum genellikle oyun için birazda normal dinlemek için alıcam ancak bütce 50 ye kadar var ona göre görüşlerinizi almak istiyorum
Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
http://www.vatanbilgisayar.com/snopy-rampage-sn-r4-usb--mikrofon-ve-hoparlor-jak-oyuncu-kulaklik.html
Bizzat kullanıyorum 🙂 Ses kalitesi fiyatına göre oldukça başarılı ayrıca oyunda falan acayip gaza geliyorum ışıkları ve tasarımı nedeniyle 🙂 Sırf kendimi oyuncu gibi hissedeyim diye almıştım gayet memnunum 🙂
Ben bunu düşünüyorum arasında ne kadar fark vardır ki ?
http://www.vatanbilgisayar.com/snopy-rampage-sn-r3-siyah-oyuncu-mikrofonlu-kulaklik.html
Snopy zaten iyi bir marka değil bari almışken kötünün en iyisini al 🙂
Philips shp1900 un mikrofonu versiyonuna bak bi
Philips Shm1900 kullanıyorum, 25 ile 40 lira arası bulunuyor. 2 senedir sorunsuz, ses kalitesi ve mikrofon kalitesi gayet tatmin edici. (Philips shp1900'ün mikrofonlusu)
Abi şu snopy'ye para vermeyin bence 🙁