Merhaba gençler 😀
Monster bir oyuncu laptopa sahibim. Terma macunu değiştirmek yerine direkmen sağlam bir soğutucu almak istiyorum. 100 tl maksimum gibi gibi.
Aklımda şu model var http://www.vatanbilgisayar.com/zm-ns2000-17-notebook-sogutucu-stand-200mm-fan-siyah.html fakat karar veremedim tam araştırma imkanım olmadı. Ben yine de buraya bir danışayım dedim. Sağlam mıdır ? Daha iyileri var mıdır ?
Sitede inceleeler bölümünde bir arkadaş incelemesni yapmış sağ olsun
Şimdiden teşekkürler.

önlem bakımında garantiye alalım dedim de sağlam bir tane lazm.
5 volta çalışan hiç bir soğutucu performans sağlamıyor. ben normal kasa fani kullanıyorum. 12v bağladım deli gibi soğutuyor 🙂 yakında bir inceleme hazırlayacağım 😀
Okadar para vermene gerek yok en ucuzundan uygun bir tane al isine yarar. Unutmadan da soyliyim termal macunu degistirmessen pek bir ise yaramaz 3 5 gun sonra isilar tekrar yukselmeye baslar, tecrubeyle sabittir 🙂
O nasıl olacak ? 😀
@bornhungry monster hakkindaki tecrubelerini paylasir misin ben de almayi duaunuyorum sen memnun musun urunden?
Açıkçası konuya direk girme için monsterım var dedim. Fakat aileden bir birey kullanıyor. Be masaüstü topladım kendime. Fakat açıkça söyleyebilirim ki Asus ve Monster arasında kalırsan cidden kalırsın yani çok zor bir seçim. Lenovo da bu aralar oyun laptopu sektörüne atıldı ve başarım bile kazandı 😀 monster gayet hoş kesnlikle tavsiye ederim şu an evde değilim uzunca anlatamayacağım için akşam kendime göre bir kaç şey eklerim 😀
Benim diz üstünde baya bir işe yaradı, soğutucusundan da öte bilgisayarın daha güzel konumlanmasını sağladığı için bile alınır.:)
Teşekürler. Peki eksi bir yanını gördünüz mü ?
Aksine fazlasıyla faydasını gördüm. Fazla işlem açık olduğunda ya da oyunlar belirli bir süreden sonra oynanamaz hale geliyordu soğutucuyu altına koyduktan sonra çok rahatladı PC, tabi bende aşırı ısınma kaynaklı takılmalardan dolayı sinir stres harbine girmediğim için rahatladım.:),
Hele de sıcak havalarda bir cankurtaran. ki bir de ısı canavarı olabilecek bir markanın ürününden bahsediyorsak bence mutlaka alınmalı, Ayrıca harici klavyeyi değil dizüstü klavyesi kullanılıyorsa uzun süreli kullanımlarda ortaya çıkabilecek bilek ağrılarından da kurtarıyor.:) @bornhungry
Evet fakat bana birazyetersiz gibi geldi şimdi biraz baktığımda. Çünkü baa oldukça sessiz ve tam a yarlayabileceğim bir panel lazım 😀