Merhaba gençler 😀

Monster bir oyuncu laptopa sahibim. Terma macunu değiştirmek yerine direkmen sağlam bir soğutucu almak istiyorum. 100 tl maksimum gibi gibi.

Aklımda şu model var http://www.vatanbilgisayar.com/zm-ns2000-17-notebook-sogutucu-stand-200mm-fan-siyah.html fakat karar veremedim tam araştırma imkanım olmadı. Ben yine de buraya bir danışayım dedim. Sağlam mıdır ? Daha iyileri var mıdır ?
Sitede inceleeler bölümünde bir arkadaş incelemesni yapmış sağ olsun
Şimdiden teşekkürler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap