arkadaşlar eskiden başlata sağ tık yaptığımda görev yöneticisine filan ulaşabiliyordum şimdi hiçbir şey olmuyor nasıl düzeltebilirim? (not: win8.1 kullanıyorum)
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
görev çubuğuna sağ tık dene
o oluyor ama başlata sağ tık yaptığımda olmuyor
olmuyor
Direkt erişim: CTRL + SHIFT + ESC 😀