Autoblog podcast'inde gizli ürün yerleştirme yapılmış. Kış lastiği konusu geçtiğinde Bridgestone Blizzak diyorlar hemen. Podcast'ler bile çaktırmadan reklam alıyor artık... #otoseyir #podcast
Son bir saat içinde 137 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Reklam olduğunu düşünmüyorum. Kullanıp beğendiğin ürünü övmek reklam mı?
Gizli reklamdır. Televizyonda yapılanın aynısı....
"Denediğim arabanın üzerinde Blizzak'lar vardı, karlı zeminde bile tutuş sorunu yaşamadım..."
"Arabanın üzerinde yaz lastiği gelmiş, o yüzden yol tutuşunu çok iyi test edemedik. Halbuki Blizzak olsa belki güzel yol tutardı..."
"Bu araba tam ideal kış arabası. Blizzak'ları da takarsan kar kış dinlemez devam edersin..."
Bunlar gibi (metinleri tam aklımda değil, hatırladığım kadarını yazıyorum) şeyler söylüyorlar her fırsatta. Bu öyle basit kullanıp beğenme durumu değil, adamlar resmen kış lastiği yerine Blizzak diyorlar. Teknoseyir podcast'inde telefon yerine Nokia, ram yerine Kingston dediklerini düşünün, aynı hesap.
eee adam haklı, taksaymış öne 2 tane Blizzak hiç sıkıntı olmazdı. napalım Michelin.leri atalım mı 🙂
Atmayalım, yazıktır. Yazın kullanırız. 🙂