Sonunda oldu dolara rağmen 🙂 Ama Kocaeli'deki 12 saattir kesik olan elektrik gelsede canlandırsak...

Sonunda oldu dolara rağmen 🙂 Ama Kocaeli'deki 12 saattir kesik olan elektrik gelsede canlandırsak...

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yazık olmuş
Kocaeli de olsam jenerator bulup gelirdim 😀
Teknoseyir ailesi O.C. yapılmayan Intel'e stok soğutucu yeterli dediler, Farklı forumlara görede şu anda i7 4790 için stok soğutucu (1080p oyun için için) yeterli imiş. o yüzden stok fan takılı... 1 yıl sonra macun yenilemede değiştiririm. 🙂
@ultimate kasanın önünde 2 x 120 mm arkada 1x 120 mm fan var zaten 🙂